Referencer og kundeudtalelser

Jeg er taknemmelig og beæret over, hvordan mine kunder byder mig indenfor og involverer mig i deres forretning.

At turde åbne op for en ny relation og kaste lys på både egne styrker men også vigtige indsatsområder kræver tillid og mod. Jeg hjælper ofte mine kunder, og deres medarbejdere, til nye selvindsigter omkring egen rolle og ansvar for virksomhedens nuværende resultat.

Det kan jeg kun lykkes med ved at være både ærlig, troværdig og respektfuld i ethvert samarbejde.

Læs gerne referencer herunder fra tidligere kunder:

Det siger mine kunder

Fantastisk budskab og begejstring

Jeg kontaktede Christina Brinks fra SERVICEKONCEPT for at få et motiverende oplæg omkring service og inspiration til, hvordan receptionisterne dagligt kan gøre en forskel for deres gæster. Christina formidler på bedste vis, hvordan service er vejen til større indtjening, og derfor var hun et oplagt valg.
De studerende var super begejstrede for oplægget og har flere gange siden nævnt både tanker og teorien bag.
Det, der gjorde mest indtryk både på mig og eleverne, var Christinas smittende humør og begejstring for det fantastiske budskab.
Christinas Servicekoncept vil være en gevinst for enhver butik og forretning, der yder service, og i særdeleshed barer, caféer og restauranter.

Niels Christian Hancke, Uddannelseskonsulent, Hotel- og Restaurantskolen

Fik fornyet fælles forståelse

Jeg havde brug for et kvalificeret bud på, hvorfor service er vigtigt i hele værdikæden og hvilken værdi, service faktisk giver. Christina Brinks præsenterer budskabet, så det er let at huske og forstå og samtidigt på en måde, der giver motivation og energi. Efterfølgende har vi internt opnået en fornyet fælles forståelse og dialog, hvori flere af Christinas eksempler lever videre. Jeg vil anbefale både butikker, restauranter og hoteller men også interne funktioner med kundekontakt at tage fat i Christina fra SERVICEKONCEPT.

Torben Paulin, CEO, TCM Group A/S, SVANE Køkkenet
McDonalds reference

Øgede både vores resultater og fastholdelse

Vi havde brug for at få andre øjne på den måde, vi drev vores restauranter på. Vi havde arbejdet på samme måde i lang tid, men resultaterne udeblev. Vi kunne ikke fastholde og motivere vores ledere. Christina’s opgave var at få os og vores restaurantchefer til at se sammenhængen imellem fastholdelse og succes.

Udbyttet har været rigtig godt. Christina fik på en god og reflekterende måde vores restaurantchefer til at få øjnene op for sammenhængen i en sund forretning. Vi var meget fokuserede på at gøre det rigtige for især personale og gæster, men forståelsen for økonomien bag var vi ikke gode nok til at konkretisere.

Christina er en sprudlende energisk formidler, som virkelig formår at sætte ting i perspektiv. Man er er ikke i tvivl om, at hun brænder for budskaberne. Vi kan kun takke Christina for der, hvor vi er i dag.

Vi giver hermed vores største anbefalinger til alle i servicebranchen om at opsøge Christina Brinks. Især hvor der både er top- og mellemledere. Det gælder om at få et fælles mind set om, at vi alle er til for gæsterne. Det er jo dem, som betaler vores løn.

Kenneth og Kamilla Larsen, Franchisetagere , McDonald's Vejle og Middelfart

Her har jeg også fået lov at inspirere

Nordfreds logo
Referencer fra Kongebrogaarden

Er du klar til at tage din virksomhed til næste niveau og ryste konkurrenterne af dig?

Hvis øget arbejdsglæde og optimisme samt et større antal imponerede og loyale stamgæster også er appellerende for dig og din virksomhed, så vil jeg glæde mig til at hjælpe dig med en berigende og udviklende proces.

Kontakt mig allerede i dag. Helt uforpligtende selvfølgelig.