Christina Brinks – 25 års erfaring med service og ledelse

Med uformel og anerkendende tilgang skaber Christina Brinks inspirerende udvikling, der øger glæde, optimisme og overskud. Både for individer og virksomhed.

Altid med stor respekt for den daglige drift og eksisterende tilgang samt med et særligt fokus på den vigtige implementering.

Læs mere
Aftal møde

Med mange forskellige kompetencer, stor erfaring og en veludviklet værktøjskasse i rygsækken hjælper jeg caféer og restauranter til højere profit og øget arbejdsglæde ved at styrke ledelsen, deres medarbejdere og få udviklet et stærkt og konkurrencedygtigt servicekoncept.

Christina Brinks underviser i servicekoncept

Fra reservetjener til restaurantchef

Med start som reservetjener ved Jensen’s Bøfhus og en afslutning som restaurantchef for kædens flagskibsrestaurant 12 år senere, har jeg mødt mange af de udfordringer og opgaver, en servicevirksomhed typisk kan møde. Eksempelvis højt sygefravær, manglende engagement, fleksibilitet og kompetencer, hvilket ofte førte til uens standarder, brogede gæsteanmeldelser, høje lønprocenter og lav profit.

Ved at fokusere på optimal rekruttering, oplæring, ærlig feedback og generelt sikre medarbejdernes kompetencer og motivation lykkedes jeg med at skabe et stærkt fundament af arbejdsglæde og ansvarstagen.

Jeg har været ansat i seks meget forskellige restauranter, lige fra en konkurstruet til en helt ny, og senest med ansvar for et tocifret millionbeløb og +40 medarbejdere.

Det vigtigste for mig har altid været at give både mine gæster og medarbejdere den bedst mulige oplevelse.