Christina Brinks – 25 års erfaring med service og ledelse

Med uformel og anerkendende tilgang skaber Christina Brinks inspirerende udvikling, der øger glæde, optimisme og overskud. Både for individer og virksomhed.

Altid med stor respekt for den daglige drift og eksisterende tilgang samt med et særligt fokus på den vigtige implementering.

Læs mere
Aftal møde

Med mange forskellige kompetencer, stor erfaring og en veludviklet værktøjskasse i rygsækken hjælper jeg servicevirksomheder til højere profit og øget arbejdsglæde ved at styrke ledelsen, deres medarbejdere og få udviklet et stærkt og konkurrencedygtigt servicekoncept.

Christina Brinks underviser i servicekoncept

Fra reservetjener til restaurantchef

Med start som reservetjener ved Jensen’s Bøfhus og en afslutning som restaurantchef for kædens flagskibsrestaurant 12 år senere, har jeg mødt mange af de udfordringer og opgaver, en servicevirksomhed typisk kan møde. Eksempelvis højt sygefravær, manglende engagement, fleksibilitet og kompetencer, hvilket ofte førte til uens standarder, brogede gæsteanmeldelser, høje lønprocenter og lav profit.

Ved at fokusere på optimal rekruttering, oplæring, ærlig feedback og generelt sikre medarbejdernes kompetencer og motivation lykkedes jeg med at skabe et stærkt fundament af arbejdsglæde og ansvarstagen.

Jeg har været ansat i seks meget forskellige restauranter, lige fra en konkurstruet til en helt ny, og senest med ansvar for et tocifret millionbeløb og +40 medarbejdere.

Det vigtigste for mig har altid været at give både mine gæster og medarbejdere den bedst mulige oplevelse.

Vil du høre om, hvordan jeg kan hjælpe dig?

Coach og underviser hos BoConcept

I tiden efter restaurationsbranchen var jeg med til at opbygge et internationalt træningsakademi ved BoConcept A/S.

Succeskriteriet var at bidrage til exceptionelle serviceoplevelser og klæde franchisetagere, butikschefer og medarbejdere optimalt på til at lykkes – på tværs af 60 lande og 250 butikker.

Jeg elskede især den direkte sparring, at afholde kurser og ikke mindst se deltagernes lys i øjnene, når de forlod mig med fornyet motivation, kompetencer og tro på egne evner.

Tiden ved BoConcept har bekræftet mig i vigtigheden af et gennemtænkt servicekoncept for at vinde kunder i en konkurrencepræget branche.

Jeg har dog også lært, at selv det mest gennemtænkte og appellerende koncept aldrig kan stå alene. Ledelsen og medarbejderne har afgørende roller og ansvar, der kræver daglig opmærksomhed.

Den læring udgør i dag essensen af mit eget firma, hvor jeg netop sørger for at hjælpe til et optimalt fokus på både ledelse, medarbejdere og virksomhedens servicekoncept.

Er du nysgerrig på, hvordan Christina Brinks kan hjælpe dig?

Er du blevet nysgerrig på, hvordan SERVICEKONCEPT kan hjælpe dig videre mod endnu bedre serviceoplevelser, en stærkere firmakultur og et mere stabilt team, så tag uforpligtende kontakt og hør, hvordan et muligt forløb kan tilpasses din virksomhed.

Jeg vil gerne høre mere!