Christina Brinks – 25 års erfaring med service og ledelse

Med uformel og anerkendende tilgang hjælper Christina Brinks servicebranchen med at skabe exceptionelle serviceoplevelser. Altid med stor respekt for det eksisterende og fokus på den afgørende implementering.

Læs mere
Aftal møde

Med mange forskellige kompetencer, stor erfaring og en veludviklet værktøjskasse i rygsækken hjælper jeg servicevirksomheder til højere profit og øget arbejdsglæde ved at styrke ledelsen, deres medarbejdere og få udviklet et stærkt og konkurrencedygtigt servicekoncept.

Christina Brinks underviser i servicekoncept

Fra reservetjener til restaurantchef

Med en start som reservetjener ved Jensen’s Bøfhus og en afslutning som restaurantchef for kædens flagskibsrestaurant 12 år senere, har jeg mødt mange af de udfordringer og opgaver, en servicevirksomhed typisk kan møde gennem tiden. Nogle af de udfordringer jeg har stået overfor ift. personalet, har været højt sygefravær, manglende engagement, fleksibilitet og kompetencer, hvilket har ført til uens standarder, brogede gæsteanmeldelser, høje lønprocenter og lav profit.

Ved at fokusere på optimal rekruttering, oplæring, ærlig feedback og generelt sikre medarbejdernes kompetencer og motivation gennem personaleudvikling og dialog er jeg lykkes med at skabe et stærkt fundament af arbejdsglæde og ansvarstagen.

Jeg har været ansat i seks meget forskellige restauranter, lige fra en konkurstruet til en helt ny, og senest med ansvar for et tocifret millionbeløb og +40 medarbejdere.

Det vigtigste for mig har altid været at give både mine gæster og medarbejdere den bedst mulige oplevelse.

Vil du høre om, hvordan jeg kan hjælpe dig?

Coach og underviser hos BoConcept

Efter tiden i restaurationsbranchen blev jeg ansat hos BoConcept A/S, hvor jeg var med til at opbygge et internationalt træningsakademi, der understøttede kædens ca. 250 butikker i 60 lande ift. drift og ledelse.

Vi udviklede og afholdte kurser i primært ledelse, rekruttering, personprofiler, salgscoaching, salgstræning, firmakultur og produkttræning.

Jeg var ansvarlig for kursusafholdelse i Tyskland, Danmark og USA.

Succeskriteriet var at bidrage til exceptionelle serviceoplevelser og klæde franchisetagere, butikschefer og medarbejdere optimalt på til at lykkes.

Tiden ved BoConcept har bekræftet mig i vigtigheden af et gennemtænkt servicekoncept for at vinde kunder i en konkurrencepræget branche.

Jeg har dog også lært, at selv det mest gennemtænkte og appellerende koncept aldrig kan stå alene. Ledelsen og medarbejderne har afgørende roller og ansvar, der kræver daglig opmærksomhed.

Den læring har været vigtig for mig at tage med til mine kunder, så jeg i dag har fokus på både ledelse, medarbejdere og selve servicekonceptet, når jeg hjælper dem.

Er du nysgerrig på, hvordan Christina Brinks kan hjælpe dig?

Er du blevet nysgerrig på, hvordan SERVICEKONCEPT kan hjælpe dig videre mod endnu bedre serviceoplevelser, en stærkere firmakultur og et mere stabilt team, så tag uforpligtende kontakt og hør, hvordan et muligt forløb kan tilpasses din virksomhed.

Jeg vil gerne høre mere!